Waarom Kuipers Administratie & Advies?
Uw onderneming is een belangrijk onderdeel van uw leven. U ziet kansen, maakt keuzes, u investeert en kijkt vooruit. Laten dat nu precies onderwerpen zijn waar wij thuis in zijn als NOAB gecertificeerd advieskantoor.
NOAB gecertificeerd advieskantoor
NOAB staat voor Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen. Het is dé brancheorganisatie voor administratie- en belastingadvieskantoren die zich richten op ZZP’ers en MKB. Er zijn in totaal 1.000 kantoren in Nederland die het NOAB-certificaat mogen gebruiken waarvan Kuipers Administratie & Advies er één is.
Overweegt u om een NOAB gecertificeerd advieskantoor in te schakelen? Wij zetten een aantal belangrijke voordelen voor ondernemers op een rijtje:
- Kwaliteit staat hoog in het vaandel. Ieder lid wordt namelijk eens per drie jaar aan een herkwalificatie onderworpen.
- Alle NOAB-leden worden geacht om up-to-date te blijven van nieuwe en veranderende regelgeving en wetten.
- Er wordt oplossingsgericht te werk gegaan.
- Door de beroepscode wordt er altijd ethisch gehandeld.
- Er wordt altijd naar de toekomst gekeken door nauw samen te werken met de overheid of andere instanties aan nieuwe standaarden en manier van werken.
Uw organisatie als uitgangspunt
Doordat wij uw bedrijf en administratie als uitgangspunt nemen, zorgen wij dat we van toegevoegde waarde zijn. Goed om te weten is dat er bij de NOAB altijd een onafhankelijk aanspreekpunt is. Daarnaast beschikken alle gecertificeerde NOAB-leden uiteraard over een beroepsaansprakelijkheidsverzekering.
Uw NOAB-adviseur
Zoals u ziet heeft een NOAB-adviseur veel toegevoegde waarde. Zullen we eens kennismaken om te kijken of het klikt? Dit is natuurlijk van groot belang bij een eventuele samenwerking. Wij zijn klaar voor de toekomst, gaat u mee?
Neem contact op met een financieel expert